27 de setembre del 2018

Te'm desfeies


Imagen relacionada
Veia que te’m desfeies com un terròs de sucre al cafè calent
I m’ho mirava, calmadament absorta en el meu va deliri,
Perquè no em cabia al cap la possibilitat del sacrifici,
Ni se’m feia remotament  avinent  un adeu tan silent.

Cega, et sabia meu i ben meu, perquè ignorava els avencs.
Jo era incapaç de notar l’aire que aixecava la teva fugida
I encara et gaudia, en el goig onanista d’aquella fantasia,
Mentre t’allunyaves de mi  amb una embranzida evident.

Que no em volies fer mal, em dius ara, gairebé clement,
I esperes que no et tingui en compte la covardia onerosa
De permetre que em continués enfilant, cega i candorosa,
En desvaris amb arrels de fum,  promeses i  fútils volers.


(Em semblava que era al cel i només era un núvol de sucre)