Avui
faré una recomanació que a més d'un li pot semblar poc "recomanable".
Per a molts (gairebé tots) requereix un esforç considerable i tenir molt bona
voluntat. Exigeix també superar certs escrúpols i prejudicis i obrir la ment
sense partits presos.
Llegiu, si en sou capaços, el preàmbul de la "meravellosa" llei Wert (la LOMCE). Tan sols el preàmbul. I un cop superades totes les esgarrifances, els inevitables flashbacks i l'estupefacció que la redacció d'aquest text provoca, digueu-me si no hi ha motius per rebutjar amb contundència aquest despropòsit monumental i WERTgonyós a què ens volen condemnar uns "governants" que confonen regir amb imperar i que entenen que debatre és només dir amén a la involució. L'escola pública mereix respecte. La formació dels futurs ciutadans d'aquesta societat és primordial si volem tenir l'oportunitat de progressar. No és aquest el camí que proposa la LOMCE. En alguns aspectes, tampoc no ens deixa més ben parats la LEC, no ens enganyem. No volen ciutadans, sinó súbdits. Ens hi va molt. No mereixem, tots plegats, ser tractats amb respecte i dignitat?
Llegiu, si en sou capaços, el preàmbul de la "meravellosa" llei Wert (la LOMCE). Tan sols el preàmbul. I un cop superades totes les esgarrifances, els inevitables flashbacks i l'estupefacció que la redacció d'aquest text provoca, digueu-me si no hi ha motius per rebutjar amb contundència aquest despropòsit monumental i WERTgonyós a què ens volen condemnar uns "governants" que confonen regir amb imperar i que entenen que debatre és només dir amén a la involució. L'escola pública mereix respecte. La formació dels futurs ciutadans d'aquesta societat és primordial si volem tenir l'oportunitat de progressar. No és aquest el camí que proposa la LOMCE. En alguns aspectes, tampoc no ens deixa més ben parats la LEC, no ens enganyem. No volen ciutadans, sinó súbdits. Ens hi va molt. No mereixem, tots plegats, ser tractats amb respecte i dignitat?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada