4 de març del 2013

Fer anys

Moltíssimes gràcies a tots i totes els que avui heu tingut un moment per a mi. Aquest món virtual i paral·lel (no sempre, per sort, que a vegades també convergeix amb el "real"!) ens fa creure que som el centre del món, que som estrelles, que tothom està per nosaltres, que tenim centenars d'amics. Tant se val! És un món de llums i ombres, amb virtuts, defectes i moooltes paradoxes...
Fa fàcil el que és difícil i difícil el que és fàcil; apropa els qui estan lluny, allunya els que viuen a prop, crea vincles ficticis o reforça llaços afeblits... però té el seu encant.

Avui he rebut felicitacions d'amics, col·legues, familiars, coneguts i saludats; presencials (a cau d'orella o a ple pulmó), per telèfon, via facebook o whatsapp... tendres, simpàtiques, sinceres o "formals", reals o impostades...
Totes m'han acompanyat en aquest dia feliç, viscut intensament amb la meva petita gran família.
Demà, la vida continua. I el millor de tot és saber que puc comptar a prop amb gent que m'estimo i que m'estima i que em tolera tal com sóc, malgrat tot.

MIL GRÀCIES!

3 de març de 2013