3 d’abril del 2010

Fer nonetes (1)

Fer nonetes? Sí... se suposa que hauria d'anar a fer nonetes. De fet, fa estona que podria ser-hi. Fins i tot, podria admetre que ja hauria de ser-hi ! Jo m'ho perdo! Però no tinc son. No: gens ni mica. No em ve de nou, però. I m'agrada que sigui així. A aquestes hores sóc ben feliç amb la meva soledat en la penombra de l'escriptori. Com a molt, de vegades m'acompanya la remor de fons d'un televisor que no veig ni miro. És una mena de lletania que no em distreu massa...
Si gosés, ara m'acompanyaria amb un gotet de bon whisky -he de confesar que alguna vegada ho faig- ummm! Quin moment! I les idees em flueixen com mai... Però ara les deixaré plantades! És un quart de dues de la matinada... I temo engrescar-me massa! Demà ja continuaré.
I la son, si cal, ja me la faré venir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

I tu, què hi dius?